Wednesday, June 25, 2008

ေတာင္းဆိုပါတယ္

POSSIBILITIES TO IMPROVE THE CIRCULAR RAILWAY IN YANGON

1. Replacement of rolling stock

2. Installing the signaling equipment and advanced information system

3.Upgrade the station facilities

4. Improvement on track facilities

5. Improvement of fare system

How many passengers will be inceased?

Existing passengers is 130,000/day.

Circular railway line covered 21 townships of Yangon and 70% of Yangon Population stayed these townships. Yangon population is over 6 million.

သူငယ္ခ်င္းတို႔ေရ....... ျမန္မာႏိုင္ငံ ရန္ကုန္ျမိဳ႕မွာ ရွိေနတဲ့ ျမိဳ႕ပတ္ရထား အေၾကာင္းေလးပါ။ သူငယ္ခ်င္းတို႔ ဆီကေန အၾကံဥာဏ္ကေလးေတြကို ရယူခ်င္ပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းေတြမွာလဲ မၾကီးထပ္ပီး တင္ေပးပါဦးမယ္။ သူငယ္ခ်င္းတို႔ရဲ႕ အၾကံဥာဏ္ေတြကို ဒီပို႔စ္ရဲ႕ Comment ေလးမွာ တစ္ခုစီျဖစ္ျဖစ္ ေရးေပးခဲ့ၾကပါေနာ္။ အေၾကာင္းအရာက ၅ခု ပါလို႔ တစ္ခုကို မွတ္ခ်က္တစ္ခုစီ ခြဲေပးၾကပါလား။ သူငယ္ခ်င္း အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္............

2 comments:

Unknown said...

mama..
actually i just tried to take the train only one time to Mandalay and since at that time, i was so fed up for a long way to arrive Mandalay.finally i decided not to take the train anymore. the roads are so bad.they should try to improve in everything, including the roads, facilities and others too.
meelay.....i don't know what comments shall i give more..:P

Thein Min Htike said...

မၾကီးပါခ်ဴး အၾကံေကာင္းတယ္ဗ်ာ...။

နံပါတ္ ၁ အတြက္........

မၾကီး က ဘယ္လုိမ်ိဴး ရထားေတြနဲ႔ အစားထုိးမႈေတြ လုပ္ခ်င္တာလဲ ဗ်..။

နံပါတ္ ၂ အတြက္.....

ေကာင္းတယ္ဗ်ာ....။ ဆင္ဆာေတြ အမ်ားၾကီးသုံးၿပီး ထိေရာက္တိက် တဲ႔ အခ်က္ၿပ စနစ္ က မရွိမၿဖစ္လုိအပ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ လုံေလာက္တဲ႔ ေငြအရင္းအၿမစ္၊ နည္းပညာ အရင္းအၿမစ္ နဲ႔ ပညာရွင္ အရင္းအၿမစ္ေတြ လုိမယ္ဗ်ာ.....။

နံပါတ္ ၃ အတြက္.....
မရွိမၿဖစ္လုိအပ္ပါတယ္။ ၿဖစ္ႏုိင္ရင္ လွပၿပီး ဆြဲေဆာင္မႈ ရွိတဲ႔ ဗိသုကာ လက္ရာေၿမာက္ဘူတာ ေတြ တည္ေဆာက္ ႏုိင္ရင္ ပုိေကာင္းမယ္ဗ်ာ.။ ခရီးသည္မ်ားစြာ အခ်ိန္တုိအတြင္း ကူလူးေစႏုိင္တဲ႔၊ ရထားမ်ားစြာ အခ်ိန္တုိအတြင္း ေရွာင္လႊဲ၊ရပ္နား၊ ခုတ္ေမာင္းႏုိင္ ေအာင္ လည္း စီစဥ္ထားရမယ္ ထင္တယ္။

နံပါတ္ ၄ အတြက္.....

သိပ္ကုိ အေရးပါပါတယ္။ ခရီးသြားေတြ သက္ေတာင္႔သက္သာ ၿဖစ္ေစဖုိ႔ အေရးၾကီးဆုံးက ရထားလမ္း ေတြရဲ႕ တုန္ခါမႈကုိ အဓိက ထား ေလွ်ာ႔ခ်ရပါမယ္။ ေရရွည္ခံမယ္႔၊ တၿခား ယာဥ္သြားယာဥ္လားကုိ အေႏွာင္႔အယွက္ မၿဖစ္ေစႏုိင္တဲ႔ မုိးပ်ံ သုိ႔ ေၿမေအာက္ ရထားလမ္းေတြ လုပ္ႏုိင္ရင္ ပုိေကာင္းမယ္ ထင္ပါတယ္။

နံပါတ္ ၅ အတြက္က...
ရထားခေတြကုိ ေလွ်ာ႔ခ် ႏုိင္ေအာင္ ဆီစားႏႈန္း နည္းတဲ႔ အင္ဂ်င္ေတြ သုံးသင္႔တယ္ ထင္ပါတယ္။ ခရီးသြားမ်ား နဲ႔ ရထား အတင္အခ် ၾကာခ်ိန္ ေလွ်ာ႔ခ် ဖုိ႔ ရထားခေတြကုိ အကြာအေ၀း အရ ဆင္ဆာ နဲ႔ ကဒ္ၿဖတ္တဲ႔ စနစ္ ကုိ သုံးသင္႔ပါတယ္။

ဒါအၿပင္ ၿမိဳ႕ေနလူထု ကုိ ရထားစီးခ်င္လာေအာင္ ရထားခရီးသြား နဲ႔ ပတ္သက္တာေတြကုိ လွပ၊ဆြဲေဆာင္မႈ ရွိၿပီး အခ်ိန္တုိအတြင္း ေစ်းႏႈန္းသက္သာစြာ သြားလာႏုိင္ေအာင္ စီစဥ္ထားသင္႔ပါတယ္။

ခုလုိ လုပ္ေဆာင္ႏုိင္ဖုိ႔ အားလုံး ၿပိဳင္တူ ၾကိဳးစားဖုိ႔လုိပါတယ္။

မၾကီးရဲ႕ ေကာင္းမြန္ တဲ႔ အၾကံဥာဏ္ေလးကုိ အေကာင္အထည္ ဘယ္အခ်ိန္ ေဖာ္ႏုိင္ၾကမလဲဗ်ာ.......။